שאלות ותשובות
מי אנחנו?
אתר האינטרנט "גינה פלוס" האתר המקצועי בישראל למוצרי גינה ובית הינו אתר מסחר אלקטרוני בישראל. האתר מנוהל ע"י מיטב המומחים בתחום הגינון והפנאי. חרטנו על דגלנו לשים את השירות ללקוח (גם לאחר המכירה), המחיר, האמינות והשקיפות במקום הראשון.
איך אני יכול למצוא מוצר שאני מעוניין בו?
אז זה קל,
1. דרך שורת החיפוש בחלק העליון של האתר
2. דרך עמודת הקטגוריות בחלקו הימני עליון של האתר.
3. אפשר גם לטייל בעמוד הראשי שלנו ולראות את המוצרים המובילים.
איך אני יכול לדעת אם המוצר מתאים לי?
אז נכון, באתר שלנו אתם לא יכולים לחוש את המוצר אך עשינו כמיטב יכולתנו על מנת להביא לכם את התמונות הטובות ביותר ואת כל המידע הקיים לגבי המוצר.
בדף המוצר ניתן למצוא את כל הפרטים הרלוונטיים לגבי המוצר לרבות מחיר, מחיר משלוח, אחריות, זמן אספקה, תמונות, שם היצרן, מספר התשלומים האפשרי וכדומה. מצאתם פרט שחסר לכם? מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו מבטיחים שתקבלו את כל המידע הנדרש.
האם אפשר לבוא לראות את המוצרים?
על מנת להביא לכם את המחירים הטובים ביותר ולא להעמיס על המחירים את העלויות שכרוכות בחנות פיזית אנחנו לא מפעילים אחת כזאת.
האם ניתן לבצע איסוף עצמי?
ניתן לבצע איסוף עצמי רק לחלק מהמוצרים, צרו איתנו קשר דרך הווטסאפ ונבדוק עבורכם את האפשרות.
אז איך מבצעים רכישה?
בקלות! מוסיפים מוצר לסל הקניות דרך כפתור "הוסף לסל" או "קנה עכשיו" ועוברים בקלות אל עמוד הרכישה. מזינים כמה פרטים קטנים והופ...המשלוח כבר בדרך אליכם.
האם זה בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי שלי באתר שלכם?
כל נתוני האשראי שתזינו באתר נשארים חסויים, אפילו לנו אין אפשרות לראות אותם עקב פרוטוקול האבטחה המחמיר שלנו(SSL). בנוסף, מערכות האבטחה שלנו דואגות שהפרטים שלכם ישארו חסויים ולא ישמרו אצלנו בכלל.
האם אתם מגיעים לכל הארץ?
שרות המשלוחים שלנו מתבצע ע"י חברת משלוחים מהגדולות בארץ. לכל מוצר יש מחיר משלוח ייחודי לו ויש כאלה שנשלחים בחינם (ששש...אל תספרו לכולם). מחירי המשלוח באתר מתייחסים לרוב חלקי הארץ. במידה ויש לכם שאלה לגבי אזור מסוים אתם מוזמנים לפנות אלינו😊.
כמה אשלם על המשלוח?
בכל מוצר מופיעים כל הפרטים בנוגע למשלוח (וגם בנוגע להרכבה במידה ורלוונטי).
ואם קיבלתי מוצר שונה ממה שהזמנתי?
אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבלו בדיוק את מה שהזמנתם. קרתה טעות? הסירו דאגה מלבכם, פנו אלינו ואנחנו כבר נדאג להוציא אתכם מרוצים 😊
המוצר לא מתאים לי, איך אפשר לבטל את ההזמנה?
אנחנו ב"גינה פלוס" מתאימים את עצמנו לעולם החדש ומבינים שלפעמים אתם לא מצליחים להתאים את המוצר לרצונותיכם בצורה הטובה ביותר.
על מנת לעשות לכם את החיים קלים, אנחנו מאפשרים לכל לקוחותינו ביטול עסקה מכל סיבה שהיא עד 20 ימים מיום הרכישה.
ניתן לבטל את העסקה דרך הדף הייעודי באתרנו (קישור בחלק התחתון של האתר), או בכל אמצעי שתרצו לרבות דואר אלקטרוני ו/או דואר רשום ו/או פקס.
אני רוצה לקנות, איך אפשר לשלם?
ניתן לבצע תשלום בכרטיסי אשראי מסוג ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ובנוסף ניתן לשלם גם באמצעות apple pay, google pay , paypel, וגם בהעברה בנקאית. האם המחירים באתר כוללים מע"מ?
כן! ללא יוצא מן הכלל. יש לי שאלה שלא קיבלתי ממנה תשובה כאן, לאן אני יכול לפנות?
ניתן לפנות אלינו לוואטסאפ 053-2317237 או בטלפון 077-4030900 או בדוא"ל info@ginaplus.co.il.